

Alles was geweldig. Ik moest de skischoenen twee keer omruilen omdat ze te veel knelden. Beide medewerkers van de skiverhuur waren erg geduldig en hielpen me de juiste schoenen te vinden. Dankjewel.
Vriendelijk, bekwaam, betrouwbaar
Snowboard was prima, maar bindingen van de schoenen gingen elke keer los en ik moest na elke afdaling de binding weer aandraaien. Ook na het wisselen van schoenen was dit het geval. Dit zorgde voor heel veel kramp helaas. Ze hadden helaas ook geen schoenen met veters.





