

Vriendelijke bemanning, alles verliep precies zoals verwacht. Drankjes waren aan boord verkrijgbaar tegen betaalbare prijzen. We hadden ongeveer 3,5 uur op het eiland, wat ruim voldoende tijd was om te verkennen en op verschillende plekken te zwemmen. Omdat we de tour buiten het hoogseizoen boekten, was de boot maar halfvol. We zouden deze tour zeker nog eens boeken!
Het eiland Chrissi is prachtig, het is echt heerlijk om er een paar uur door te brengen.
Het was geweldig; we hebben een fantastische tijd gehad op het eiland. De bemanning op de boot was vriendelijk.





