

Een werkelijk fantastische ervaring! De boot was prachtig en van alle gemakken voorzien, en de bemanning was ontzettend vriendelijk! Nogmaals hartelijk dank aan Andrea en Federica, die ons hartelijk verwelkomden en ons tijdens de hele reis uitstekend hielpen! De lunch was fantastisch en het aperitief was geweldig! We hebben zelfs dolfijnen gezien en in een paar betoverende gebieden gezwommen!
Het was precies wat ik zocht: een veilige boot, geen opblaasboot waar je op de grond moet zitten... Een kleine groep deelnemers, geen feestgangers, geen 40 mensen op een toeristenboot... Echt perfect. De schipper was ongelooflijk vriendelijk en de gids, Frederike, sprak uitstekend Engels en legde ons alles uit... We namen de zonsondergangcruise en vonden die heel erg mooi... We zagen een paar dolfijnen, maar hoewel dat mijn grootste zorg was, was het uiteindelijk niet zo spectaculair, en de rest van de reis was veel mooier.





