


































Perfect georganiseerd. Vriendelijke Gyde


We hebben het erg leuk gehad!


Mooie en zeer interessante ervaring. Goede gidsen en een heel braaf meisje Sami, die veel over haar mensen vertelde. Uitstekend diner bij het vuur in hun hut


Ik moest annuleren en kreeg gemakkelijk mijn geld terug!


Heerlijk


Wat een gave wandeling! Het was wel wat druk bij de rots zelf, maar het uitzicht maakte dat helemaal goed. Onze gids was supervriendelijk, maakte geweldige foto's van ons en liet ons zelfs een alternatieve route zien zodat we het drukke hoofdpad op de weg naar boven konden vermijden. Geweldig!


Gewoon ☆☆☆☆☆









34 aanbiedingen
16 aanbiedingen
9 aanbiedingen
8 aanbiedingen
7 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen

3 aanbiedingen





