



























Geweldige wandeling, werkelijk prachtig! De gids is echt geweldig, heel professioneel en super aardig. Zij zijn het enige bureau dat de bevoegdheid heeft om naar de plaats te gaan waar zij naartoe gaan en dat u kunt vertrouwen op volledige veiligheid. Het was geweldig!

De sneeuwscootertocht 's nachts vanuit Abisko met snacks is een onvergetelijke ervaring, perfect voor avonturiers en natuurliefhebbers. Rijden door de ongerepte Arctische wildernis onder de sterrenhemel is adembenemend en als je geluk hebt, kun je zelfs het betoverende noorderlicht zien. De sneeuwscooters zijn goed onderhouden en de gidsen zijn professioneel, deskundig en zorgen voor veiligheid terwijl ze de reis spannend maken. De sfeer is vredig maar toch opwindend terwijl je over de met sneeuw bedekte landschappen glijdt, omringd door torenhoge bergen. De snacks die worden aangeboden zijn een leuke touch en bieden een warme en heerlijke pauze in de kou. Deze tour is goed georganiseerd en biedt een unieke manier om Abisko 's nachts te verkennen, waardoor het een must-do-activiteit is voor iedereen die het gebied bezoekt. Een echte aanrader voor iedereen die op zoek is naar een opwindend en magisch Arctisch avontuur!


We hebben een fantastische ervaring gehad tijdens de tour met onze gids Karl. We reden Kiruna uit om de stadslichten te ontvluchten en een plek met een heldere hemel te bereiken. Daar maakten we een kampvuur en genoten we van de sterrenhemel, waarbij we ook een paar sterrenbeelden en planeten konden spotten. Onderweg zagen we ook elanden en rendieren. Hoewel we het noorderlicht in eerste instantie niet zagen, zagen we het wel op de terugweg. Onze gids Karl deed er alles aan om ons een geweldige ervaring te bezorgen en stopte zelfs op de terugweg zodat we van het noorderlicht konden genieten. We konden na terugkomst ook sneeuwschoenen lenen bij de winkel, voor nog een paar dagen. Al met al was het een geweldige ervaring en ik raad de noorderlichttour bij Kiruna Guidetur van harte aan.


Een prachtig nationaal park, we hebben elanden en rendieren gezien, sneeuwscooter rijden was geweldig leuk en de gids was erg vriendelijk en open. We zouden zo weer terugkomen!


Lily was een uitstekende gids. Het was behoorlijk bewolkt tijdens de eerste helft van de reis en ze stopte regelmatig. Zodra ze stukjes noorderlicht zag, stapten we snel uit. Het noorderlicht bewoog zich die nacht erg snel, dus dankzij haar expertise en doorzettingsvermogen hebben we een onvergetelijke ervaring gehad.


Een fantastische tijd. Een kleine groep, slechts wij vieren. De twee gidsen waren charmant, aardig en grappig. Halverwege werd er een lekker warm drankje geserveerd. Een werkelijk geweldige familie-ervaring!
14 aanbiedingen
7 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen

3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





