


































































We hebben gisteren een fantastische ervaring van 2 uur gehad. We hadden een aparte kano, anders was het in tranen geëindigd. Het echtpaar dat het bedrijf runt was geweldig. We spreken een beetje Frans en andersom Engels. De instructies waren duidelijk over hoe we bepaalde delen van de rivier moesten bevaren. Let op: leg je telefoon weg als je rond Brantôme vaart en uit de kano moet stappen om over een kleine stuw te komen. Onze telefoons gingen in het water en slechts één heeft het overleefd. 😂 De rivier was geweldig, op sommige plekken een beetje ondiep, maar relatief makkelijk te bevaren, met een prachtig landschap en grotendeels schaduwrijk. We vertrokken om 14:30 uur, het was erg warm. Ik raad dit bedrijf echt aan, het ligt op ongeveer 10 minuten van het centrum. Een ander bedrijf in Brantôme was een week gesloten. Er was geen gids, maar er werden wel aanwijzingen gegeven.


Uitstekende service en zeer duidelijke instructies. Makkelijk te doen met schoolgaande kinderen. Wat een geweldige ervaring!


Zeer aangenaam welkom en een heerlijke wandeling langs de Vezère.


Een fantastische dag!


Erg leuk en een prachtige plek


We hebben gisteren een fantastische ervaring van 2 uur gehad. We hadden een aparte kano, anders was het in tranen geëindigd. Het echtpaar dat het bedrijf runt was geweldig. We spreken een beetje Frans en andersom Engels. De instructies waren duidelijk over hoe we bepaalde delen van de rivier moesten bevaren. Let op: leg je telefoon weg als je rond Brantôme vaart en uit de kano moet stappen om over een kleine stuw te komen. Onze telefoons gingen in het water en slechts één heeft het overleefd. 😂 De rivier was geweldig, op sommige plekken een beetje ondiep, maar relatief makkelijk te bevaren, met een prachtig landschap en grotendeels schaduwrijk. We vertrokken om 14:30 uur, het was erg warm. Ik raad dit bedrijf echt aan, het ligt op ongeveer 10 minuten van het centrum. Een ander bedrijf in Brantôme was een week gesloten. Er was geen gids, maar er werden wel aanwijzingen gegeven.


Ik kan het 200% aanbevelen. De rit is magisch en het personeel is top! Gastvrij, vriendelijk en super behulpzaam.


Superleuk
25 aanbiedingen
14 aanbiedingen
13 aanbiedingen
10 aanbiedingen
6 aanbiedingen
6 aanbiedingen

5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





