













































Een aangename en sportieve wandeling op de Cetina, een prachtig natuurgebied in Kroatië.


We hebben een fantastische tijd gehad tijdens onze kajaktocht met PulaOutdoor! Vanaf het begin voelden we ons hartelijk welkom. We namen deel aan de tocht met twee gezinnen, met jonge kinderen en tieners, en de hele ervaring was ongelooflijk gezinsvriendelijk. De communicatie voorafgaand aan de tocht was uitstekend – Laura hield ons goed op de hoogte via WhatsApp en zorgde ervoor dat alles gemakkelijk te regelen was. Tijdens de tocht was Thea onze gids, en ze was echt geweldig. Ze zorgde ervoor dat we te allen tijde veilig waren, hield de groep bij elkaar en bracht veel warmte en zorg in de ervaring. Haar uitleg en leuke weetjes onderweg maakten de tocht nog leuker. De tocht van 3 uur was de perfecte duur voor gezinnen. We verkenden prachtige, rustige plekjes, snorkelden en zagen een verscheidenheid aan zeeleven, en kregen zelfs de kans om van verschillende hoogtes van de klif te springen – wat een hit was bij de kinderen en tieners! Na het kajakken waren er genoeg rustige plekjes in de buurt om te zwemmen of iets lekkers te eten. Al met al was het een topervaring. Kajakken was een genot, de gidsen waren geweldig en de hele tour was goed georganiseerd en vol bijzondere momenten. Een echte aanrader!

Alex is ontzettend aardig. Alles is perfect verlopen.


Een fantastische 10 uur op de boot. Het was erg leuk. Je kunt alle baaien bezoeken, snorkelen en zwemmen.


Alex is ontzettend aardig. Alles is perfect verlopen.


Het is en leuke trip


Zeer vriendelijk personeel, alles verliep prima.


Geweldige vriendelijke en beleefde mensen, de jetski, zelfs de "langzame" was ZO snel, je zult niet teleurgesteld worden en het is de goedkoopste die ik kon vinden. Het ligt op korte afstand met de bus van Split en dicht bij het leuke stadje Omis, dat je later kunt bezoeken.


Geweldig, geweldig, geweldig. Kom NIET naar Kroatië zonder dit te doen. We huurden voor 2 uur en het was de meest adembenemende ervaring in termen van uitzicht op de kust, van de bergen naar het noorden tot aan de kustlijn die naar Montenegro leidt. Dubrovnik van buitenaf zien was een miljoen keer indrukwekkender dan er zelfs maar binnen te zijn. De 2 medewerkers Lucas en zijn metgezel waren GEWELDIG behulpzaam, en dat gold ook voor de chauffeur die ons uit de oude stad haalde en ons terugbracht. Geweldig.
34 aanbiedingen
16 aanbiedingen
9 aanbiedingen
8 aanbiedingen
7 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen

3 aanbiedingen





