

Ik kan deze skicursus van harte aanbevelen! Mijn zoon (9 jaar) heeft zich geweldig vermaakt! We boekten drie sessies van 3 uur en hij kon na de eerste al skiën! Alles werd stap voor stap uitgelegd op een kindvriendelijke manier. Heel erg bedankt!

Dat was fantastisch! Ik zou het graag nog eens doen!

De cursus was niet te groot. Ik had het genoegen om samen met de directeur zelf en Louis les te geven. Beiden waren uitstekend in het uitleggen van de stof, namen de tijd voor elke student en beantwoordden alle vragen perfect. Ze begeleidden je stap voor stap, in je eigen tempo, en lieten je zien wat je moest weten! Gewoonweg fantastisch, en ik kan het van harte aanbevelen!!!








