


Het personeel is erg vriendelijk, van de bediening tot de ski-instructeurs.


Het was echt geweldig; alles werd ons heel goed uitgelegd en we hebben ons geen moment onveilig of bang gevoeld. Op de tweede dag konden we al met de lift de berg op. P.S. Het was onze eerste keer op ski's.

De instructeurs zijn zeer competent, ondersteunend en behulpzaam. Ze besteden veel aandacht aan het opbouwen van een solide basis en zorgen ervoor dat je niets verkeerd leert. Bovendien zijn ze leuk en betrokken bij het leerproces. Ik heb alleen maar positieve dingen te zeggen. Ik heb in slechts een paar uur veel geleerd en er veel plezier aan beleefd. Ik kom zeker volgend seizoen terug. Misschien zelfs dit seizoen al, als het weer wat sneeuwrijker wordt.
13 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen

4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





