


Op maat gemaakt voor mijn behoeften

Ik had weer een fijne leraar (Matteo). Zeer prettig in omgang en fijne gesprekken mee gehad. Vertrouwen weer terug op het snowboard en weer nieuwe tricks geleerd. En zoals Matteo zei: It's all about the head.


Een zeer hartelijk welkom en supervriendelijke instructeurs! Speciale vermelding voor Roberto, die fantastisch was met onze dochter!!!!





