











Een fantastische en vermakelijke ervaring. Een echte aanrader.

Hele leuke boottocht en zeker voor dat geld!

Ik kan het van harte aanbevelen, het was een geweldige ervaring.


Zeer goed georganiseerd, zeer goede boot en goede kwaliteit. De hele reis was erg ontspannen en leuk. Oké, vanuit Ierland had ik meer verwacht, maar ik heb veel mooiere zeeën en eilanden gezien, zoals de Esterelmast.


Een droomervaring! Een prachtige catamaran, een topbemanning met een buitengewone kapitein, een ongedwongen uitje, een heerlijk aperitief, alles was perfect voor ons gezin (3 kinderen van 6 maanden, 5 en 7 jaar).


Vriendelijke en behulpzame bemanning en schipper
14 aanbiedingen
7 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen

3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





