









Ik heb een fantastische dag gehad op de catamaran. Alles was perfect georganiseerd en het team was geweldig: toegewijd, zorgzaam en vrolijk. Het eten was uitstekend. Alles was brandschoon.

Stipt en beleefd...goed. Prachtig en vredig eiland

Echt een leuke ervaring. Het zwemmen en de uitzichten waren geweldig.


Zeer goed georganiseerd, zeer goede boot en goede kwaliteit. De hele reis was erg ontspannen en leuk. Oké, vanuit Ierland had ik meer verwacht, maar ik heb veel mooiere zeeën en eilanden gezien, zoals de Esterelmast.


Een droomervaring! Een prachtige catamaran, een topbemanning met een buitengewone kapitein, een ongedwongen uitje, een heerlijk aperitief, alles was perfect voor ons gezin (3 kinderen van 6 maanden, 5 en 7 jaar).


Vriendelijke en behulpzame bemanning en schipper
14 aanbiedingen
7 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen

3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





