















Een onvergetelijke ervaring, een prachtig landschap, een zeer vriendelijk en attent team, een heerlijke brunch en diverse welkome zwemstops. We hebben enorm genoten van jullie dag op zee en raden het van harte aan!

Zeer leuke dag met een attente bemanning.

Dankjewel Celia, Leo en Tixie, voor een hele mooie dag en boottocht. Wij hebben genoten van deze mooie tocht langs prachtige strandjes en van de heerlijke lunch. Van Celia kregen we ook nog handige reis- en restaurant tips. Wij komen zeker nog eens terug en kunnen deze trip van harte aanbevelen! 🍀


Een ontspannend moment, de tijd staat stil en we genieten. De bemanning is top, aardig en vriendelijk. Een aanrader om gewoon te genieten. Bedankt, Léo en Célia... en hun trouwe scheepsjongen.


Geweldige uitstap, zeer goed begeleid, de kapitein was geweldig, zeer aangenaam, ik raad het aan


Heerlijke ervaring, super capabele en sympathieke kapitein Claude, sfeer, echt een aanrader!!


22 aanbiedingen

18 aanbiedingen
15 aanbiedingen
9 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen

3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





