









Echt een heerlijke ervaring! Geweldige reis en lunch

Prachtig landschap. Top bemanning en erg vriendelijk.

Ik raad het aan omdat het geen goedkope oplossing is en ik de dag van tevoren kon boeken.


De bemanning was ontzettend vriendelijk en altijd aan het lachen – het was een genot om ze te zien. Een zeer prettige ervaring.


Zeer goed georganiseerd, zeer goede boot en goede kwaliteit. De hele reis was erg ontspannen en leuk. Oké, vanuit Ierland had ik meer verwacht, maar ik heb veel mooiere zeeën en eilanden gezien, zoals de Esterelmast.
10 aanbiedingen
9 aanbiedingen
7 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
11 aanbiedingen

10 aanbiedingen

7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen

3 aanbiedingen

3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





