



















We hebben een fantastische tijd gehad. De bemanning was erg vriendelijk en deskundig. Ik kan het van harte aanbevelen. Je zult niet teleurgesteld zijn.

De crew was heel erg vriendelijk en behulpzaam met als enige bedoeling ons een fantastische ervaring te geven. Een hele mooie boot, precies zoals aangegeven in de advertentie. Een aanrader!

Vriendelijke bemanning, moderne boot, voldoende eten en drinken. Zou het zo weer doen, maar dan met een mildere zee!


Een droomervaring! Een prachtige catamaran, een topbemanning met een buitengewone kapitein, een ongedwongen uitje, een heerlijk aperitief, alles was perfect voor ons gezin (3 kinderen van 6 maanden, 5 en 7 jaar).


Geweldige reis op een schone catamaran en een supervriendelijke bemanning
13 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen

4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





