





















Supergemakkelijk en ongecompliceerd boeken. Alles was fantastisch.

Een erg vriendelijk team, goede humor en een gemoedelijke sfeer gedurende de hele overtocht... Ik beveel ze van harte aan.

Wat een kustlijn! Mooi schip. Fijne bemanning.


Geweldige ervaring!!! Alex, de kapitein, en zijn bemanning waren supervriendelijk... de zonsondergang was spectaculair. We vierden een verjaardag en alles was geweldig en leuk. Ik raad het 100% aan. Het belangrijkste was dat de ervaring in het Engels of Frans was, maar ze deden hun uiterste best om ons alles in het Spaans uit te leggen...


Zeer goed georganiseerd, zeer goede boot en goede kwaliteit. De hele reis was erg ontspannen en leuk. Oké, vanuit Ierland had ik meer verwacht, maar ik heb veel mooiere zeeën en eilanden gezien, zoals de Esterelmast.


Ik kan het van harte aanbevelen, het was een geweldige ervaring.
8 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





