Het eiland Chrissi is prachtig, het is echt heerlijk om er een paar uur door te brengen.
Vriendelijke bemanning, alles verliep precies zoals verwacht. Drankjes waren aan boord verkrijgbaar tegen betaalbare prijzen. We hadden ongeveer 3,5 uur op het eiland, wat ruim voldoende tijd was om te verkennen en op verschillende plekken te zwemmen. Omdat we de tour buiten het hoogseizoen boekten, was de boot maar halfvol. We zouden deze tour zeker nog eens boeken!