





























Omdat het personeel op de boot niet genoeg voor je kan doen, uitstekend

Uitstekende bemanning, aardig en vriendelijk. Een prachtige reis naar betoverende plekken met een team van professionals.

Zeer ontspannen sfeer, het zeewater en de zwemmogelijkheden zijn geweldig, heerlijke lunch in een leuk dorpje aan de kust, het personeel is erg behulpzaam en deskundig, dank u wel.


De ervaring met de Rentam-man (Alexander) was erg prettig en daarom raad ik het graag aan. Wat ik wel zou aanraden, is om mensen te vertellen dat het niet makkelijk is als het hard waait. Verder was alles geweldig!


Omdat het personeel op de boot niet genoeg voor je kan doen, uitstekend


Aardige bemanning en een mooie plek waar we stopten om te zwemmen en snorkelen. Ook hadden we voldoende tijd om een wandeling te maken in Ithaki.


echt geweldig - om absoluut te doen en opnieuw te doen


Ja. De bemanning was geweldig en alles was echt goed gepland!


Geweldig team aan boord, erg aardig. Het eten was geweldig 😍 uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Dankjewel!

32 aanbiedingen
7 aanbiedingen

5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





