

























De reis was erg leuk. Het personeel was professioneel, vriendelijk en zelfs behulpzaam. De boot was comfortabel. Kortom, alles was geweldig.

Fantastische en goed georganiseerde mensen

Unieke ervaring en prachtige landschappen


Omdat het eiland het verdient om bezocht te worden


Ervaring opgedaan op 19 augustus, heel mooi. Vriendelijk en behulpzaam personeel, vooral met onze kinderen Francesco en Matteo. We hebben vooral genoten van de tijd met Umberto en Antonino. Jullie waren fantastisch, top 😍


Het was een prachtige reis met superservice. Schipper Michael was absoluut geweldig. Wij (twee volwassenen en twee kinderen van 12 en 10 jaar) kunnen het absoluut aanbevelen.


Ik plande de reis als verjaardagscadeau voor mijn man en Paolo verraste ons allebei met wat lekkers voor die dag! Dat was gewoon heel warm. Het aperitief was heerlijk en er werd rekening gehouden met intoleranties. Uit dit soort dingen blijkt dat Paolo echt zijn best doet voor zijn gasten. We stopten bij baaien en konden in de zee zwemmen. Er was ook goede muziek. De zonsondergang boven de zee was het laatste prachtige hoogtepunt voordat we teruggingen naar de kust. Hartelijk dank voor deze geweldige dag en het allerbeste! Jana & Lars


zeer goede ervaring om te hebben, we waren aangenaam verrast door het blauwe water. de bemanning aan boord is zeer aangenaam en vriendelijk. Wij werden goed ontvangen!

42 aanbiedingen
30 aanbiedingen
29 aanbiedingen
24 aanbiedingen
23 aanbiedingen
15 aanbiedingen
7 aanbiedingen
4 aanbiedingen
8 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





