















Een prettige ervaring, je ziet landschappen en stranden die je vanaf het land niet kunt zien. We hebben veel mooie vissen gezien. De bemanning was erg behulpzaam en vriendelijk. De boot was erg schoon.

Absoluut de moeite waard en vermakelijk, en de plekken zijn werkelijk adembenemend. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ze boden zelfs gratis eten aan tijdens de 5 uur durende tour. We zouden het zonder aarzeling opnieuw boeken.

Een fantastische ervaring!!! Het personeel was erg vriendelijk en de lunch was heerlijk.


De boot was prima en de bemanning attent. Er waren niet te veel mensen aan boord, dus er was genoeg ruimte om rond te lopen. Al met al een prettige en aan te bevelen ervaring.


Zeer vriendelijk personeel en een uitstekende lunch.


Een fantastische dagtocht langs de kust met het gezin! Alles was perfect - een echte aanrader!



19 aanbiedingen
18 aanbiedingen
16 aanbiedingen
11 aanbiedingen
7 aanbiedingen
5 aanbiedingen
3 aanbiedingen
25 aanbiedingen
14 aanbiedingen
13 aanbiedingen
10 aanbiedingen
6 aanbiedingen
6 aanbiedingen

5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





