































De excursie was uitstekend georganiseerd; het was een fantastische dag. We raden het van harte aan. Ik vond het vooral prettig dat er niet constant commentaar werd gegeven, alleen aan het begin. Je kon verder altijd vragen stellen. Het belangrijkste is gewoon om rond te kijken; daar zijn niet veel woorden voor nodig. Er was bij beide stops ruim voldoende tijd om te eten, te zwemmen en de omgeving te verkennen. We zouden zeker nog een keer gaan.


Het was een prachtige tocht; we hebben dolfijnen gezien! De kapitein was erg attent; al met al een zeer geslaagde tocht!


Hele mooie dag, schitterend weer en goede service. Het eten was lekker maar voor een grote eter was het niet voldoende. In Rovinj een heel gezellige markt waar het bruist van energie en een groot aanbod van van lokale heerlijkheden. Echt een aanrader. Voor ons een topdag


Een hele fijne tour. Alles was super geregeld. We hebben de dolfijnen vaak en lang gezien. We zouden er zo weer heen gaan.


Onze gids was erg vriendelijk en zorgde voor onze veiligheid tijdens de reis. Hij vertelde ons over de omgeving en gaf aanbevelingen waar we op moesten letten om onze tijd optimaal te benutten. Ik zou er zeker weer naartoe gaan als de gelegenheid zich voordoet.









14 aanbiedingen
8 aanbiedingen
8 aanbiedingen
8 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen





