











Wij (4 volwassenen en 2 kinderen van 4 en 6 jaar) hebben erg genoten van de tour. Mooi weer, een prachtige tour, dolfijnen en veel vissen tijdens het duiken. De prijs was redelijk. Het enige minpuntje was de inbegrepen sandwich; die verdiende eigenlijk niet de naam "snack"—het was meer een klein stukje stokbrood met worst. Maar aangezien je je eigen eten en drinken mag meenemen, was het geen ramp.

Een prachtige zeiltocht met schipper Borno, een zeer ervaren en vriendelijke man, die aan al onze wensen voldeed... een absolute aanrader voor wie stranden wil zien die alleen per boot bereikbaar zijn.

Top schipper, vriendelijk, onderhoudend en door en door professioneel. Geweldige reis!!!

32 aanbiedingen
7 aanbiedingen

5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





