



































Mario en al het personeel waren fantastisch. De eerste dag waren we alleen maar walvissen aan het spotten, daarna nodigden ze ons uit voor een tweede tour en zagen we ook orka's!! Heel aardig en vriendelijk! Ik zou het duizend keer opnieuw doen en Mario... je bent geweldig!

Super georganiseerd - alles verliep perfect :) Geweldige tour, ik kan het van harte aanbevelen! Het was leuk.

Vanaf de boot konden we het noorderlicht goed zien.


Ik moest annuleren en kreeg gemakkelijk mijn geld terug!


Vanaf de boot konden we het noorderlicht goed zien.


Zeer gastvrije bemanning, zeer goed eten, aangename cruise rond de eilanden.


Geweldige boottocht. Het was erg leuk


Zeer indrukwekkende natuurbelevenis, competente en vriendelijke bemanning


Heerlijk
14 aanbiedingen
11 aanbiedingen
7 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
22 aanbiedingen

18 aanbiedingen
15 aanbiedingen
9 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen

3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





