

































Mario en al het personeel waren fantastisch. De eerste dag waren we alleen maar walvissen aan het spotten, daarna nodigden ze ons uit voor een tweede tour en zagen we ook orka's!! Heel aardig en vriendelijk! Ik zou het duizend keer opnieuw doen en Mario... je bent geweldig!

Fijne wandeling, we hebben 12 potvissen gezien! De gidsen zijn geweldig, vriendelijk en gastvrij.

Ook al heb ik het noorderlicht niet gezien, het team is aardig en vriendelijk, en de boot is prachtig! Aanbevolen!


Onze walvissafari werd geannuleerd vanwege het slechte weer, maar we kregen in plaats daarvan een fjordentour of een volledige terugbetaling aangeboden. Dit kregen we zonder problemen.


Ik moest annuleren en kreeg gemakkelijk mijn geld terug!


Zeer indrukwekkende natuurbelevenis, competente en vriendelijke bemanning






22 aanbiedingen

18 aanbiedingen
15 aanbiedingen
9 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen

3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





