

































Mario en al het personeel waren fantastisch. De eerste dag waren we alleen maar walvissen aan het spotten, daarna nodigden ze ons uit voor een tweede tour en zagen we ook orka's!! Heel aardig en vriendelijk! Ik zou het duizend keer opnieuw doen en Mario... je bent geweldig!

Super georganiseerd - alles verliep perfect :) Geweldige tour, ik kan het van harte aanbevelen! Het was leuk.

Vanaf de boot konden we het noorderlicht goed zien.


Ik moest annuleren en kreeg gemakkelijk mijn geld terug!


Ook al heb ik het noorderlicht niet gezien, het team is aardig en vriendelijk, en de boot is prachtig! Aanbevolen!


Ik kan alleen maar een geweldige boottocht aanbevelen.


Zeer indrukwekkende natuurbelevenis, competente en vriendelijke bemanning




46 aanbiedingen
14 aanbiedingen
11 aanbiedingen
7 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen
157 aanbiedingen
24 aanbiedingen
7 aanbiedingen
5 aanbiedingen

5 aanbiedingen
4 aanbiedingen

4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen





