














Ja, erg aardig en vriendelijk personeel, voelde me veilig en de ervaring was cool! We deden het in september, wat het einde van het seizoen is en het waterpeil en de stroming waren lager, maar nog steeds erg leuk. Ik verwacht een extremere ervaring tijdens de hoogste waterstanden van half juni tot half juli.


Supervriendelijk team en een fantastische familie-ervaring met onze 9-jarige tweeling. Een echte aanrader!


Ik had veel plezier ... ervaring om te herhalen. Geweldig, vriendelijk en aardig personeel ... echt een leuke dag





