


























Zwaar water, koele ervaring


Absolute aanrader! Het was een geweldige reis en het team... erg aardig en vriendelijk. We hadden veel plezier, konden zelfs bij slecht weer van alles genieten en waren daarna helemaal weggeblazen :-D Schreeuwt om herhaling!!


Ja, erg aardig en vriendelijk personeel, voelde me veilig en de ervaring was cool! We deden het in september, wat het einde van het seizoen is en het waterpeil en de stroming waren lager, maar nog steeds erg leuk. Ik verwacht een extremere ervaring tijdens de hoogste waterstanden van half juni tot half juli.


gezin van vier van 8 tot 70 jaar, allemaal erg genoten. Veel veiligheid en een goede piloot


Ja, erg aardig en vriendelijk personeel, voelde me veilig en de ervaring was cool! We deden het in september, wat het einde van het seizoen is en het waterpeil en de stroming waren lager, maar nog steeds erg leuk. Ik verwacht een extremere ervaring tijdens de hoogste waterstanden van half juni tot half juli.





