
















Zeer goed georganiseerd en begeleid. Ik raad het ten zeerste aan.


Het was erg leuk, Vic was een goede gids, we voelden ons veilig en vermaakt?


Een geweldige ervaring: Goed georganiseerd, geweldige gidsen, goede uitrusting? We voelden ons te allen tijde veilig en hadden vooral plezier! Dank u!


Het is ontzettend leuk en uitstekend georganiseerd. Ik voelde me helemaal veilig met de uitrusting. De gidsen zijn erg, erg aardig. Er had meer water in mogen zitten, maar dat lag aan het weer, en je kunt het niemand kwalijk nemen... Kortom: we zouden het zo weer doen... en ik moet er nog één ding aan toevoegen: we zijn niet meer de jongsten... 59/63... en we hebben het nog steeds enorm naar ons zin gehad.


Geweldige en leuke ervaring met een goede en grappige crew (we waren met Noah). Wij adviseren!
14 aanbiedingen
7 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen

3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





