







Echt een heerlijke ervaring! Geweldige reis en lunch


Omdat het mooi en heel leuk is Stephane is super aardig

Echt een leuke ervaring. Het zwemmen en de uitzichten waren geweldig.


Geweldige ervaring!!! Alex, de kapitein, en zijn bemanning waren supervriendelijk... de zonsondergang was spectaculair. We vierden een verjaardag en alles was geweldig en leuk. Ik raad het 100% aan. Het belangrijkste was dat de ervaring in het Engels of Frans was, maar ze deden hun uiterste best om ons alles in het Spaans uit te leggen...


Zeer fijne georganiseerde ervaring
12 aanbiedingen
9 aanbiedingen
6 aanbiedingen

5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen

4 aanbiedingen
37 aanbiedingen
11 aanbiedingen

10 aanbiedingen
9 aanbiedingen

8 aanbiedingen
7 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen





