















Fantastische overtocht! Bemanning van topklasse! Ik beveel het van harte aan!

Een geweldige ontdekking. Een schitterende overtocht.

Een zeer aangename en goed georganiseerde reis.


Hele ontspannen dag gehad, de bemanning was zeer geschikt om een dag mee op zee te zijn. Kan het zeker aanraden!


Zeer goed georganiseerd, zeer goede boot en goede kwaliteit. De hele reis was erg ontspannen en leuk. Oké, vanuit Ierland had ik meer verwacht, maar ik heb veel mooiere zeeën en eilanden gezien, zoals de Esterelmast.


Geweldige rit en een buitengewoon attente kapitein, een prachtige rit
56 aanbiedingen
28 aanbiedingen
24 aanbiedingen
23 aanbiedingen
23 aanbiedingen
21 aanbiedingen

16 aanbiedingen
16 aanbiedingen
10 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
14 aanbiedingen
7 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen

3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





