





















mooie reis


Omdat het grondpersoneel geduldig en efficiënt is en de bemanning aan boord en de barmannen allemaal bekwaam en beleefd zijn. We voeren met een algemeen gevoel van veiligheid langs een prachtige kust. De Akropolis van Lindo is een wonder dat je gezien moet hebben.

We hebben vandaag een zeiltocht gemaakt en waren er erg blij mee. De eerste stop was bij een afgelegen strand, alleen per boot bereikbaar, waar we naar de kant konden zwemmen of gewoon konden snorkelen. Onderweg kregen we een verfrissende fruitschaal geserveerd. Op weg naar de tweede stop zeilden we zonder motor, wat erg ontspannend was. Deze stop was in een afgelegen baai, waar we lunchten: een heerlijke stoofpot en Griekse salade. De derde stop was bij de zeegrotten, waar je in kunt zwemmen. Giorgio was erg vriendelijk en liet onze zoon zelfs de boot besturen – een onvergetelijke ervaring! Als je op zoek bent naar een boottocht in een prettige sfeer met een kleine groep, dan is dit de perfecte plek. Oh, en natuurlijk was er een ruime keuze aan drankjes. Van cocktails tot frisdranken of gewoon gekoeld water, alles was beschikbaar. De tour is een echte aanrader voor gezinnen. Vijf sterren! Bedankt, Giorgio!


Alles was geweldig


Zeer mooie rondleiding!!



16 aanbiedingen
16 aanbiedingen
9 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
6 aanbiedingen

4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





