









Een zeer aangename ervaring, prachtige landschappen.

Een fantastische boottocht waarbij we de hele kustlijn konden zien en ook het water konden verkennen. Ze brachten ons fruit en champagne en waren erg gastvrij. Een geweldige tijd en niet te duur!

We hebben deze excursie twee keer geboekt, we vonden het geweldig!! En beide keren hebben we dolfijnen gezien!! (De eerste keer zagen we er heel veel, maar de tweede keer waren het er maar een paar - dit ligt natuurlijk niet aan het bedrijf, dus geef hen niet de schuld als je er geen ziet!!)


het was een heel leuk dagje uit. De kapitein was erg vriendelijk en sprak perfect Engels. Je kon ook dolfijnen zien. Sterk aanbevolen


Perfecte reis, vriendelijk en deskundig personeel! Een geweldige ervaring, zeker voor herhaling vatbaar.








