



















Prachtige ervaring op een uitzonderlijke catamaran, vriendelijk personeel aan boord. De gids, Lorenzo, is vriendelijk en deskundig. Hij is een liefhebber van de natuur en het prachtige Noorwegen. Aanbevolen tour

Mijn zoon brak zijn voet en zat in het gips. De bemanning was geweldig in het helpen! We zagen twee walvissen. Ik heb een geweldige foto van hun staarten gemaakt.

Het was een geweldige ervaring. Wij hadden geluk en konden veel dansend noorderlicht zien.


Prachtige ervaring op een uitzonderlijke catamaran, vriendelijk personeel aan boord. De gids, Lorenzo, is vriendelijk en deskundig. Hij is een liefhebber van de natuur en het prachtige Noorwegen. Aanbevolen tour


Geweldig team, onvergetelijke ervaring met veel orka's van heel dichtbij!


Mooie boot, echt een leuke trip. Prachtige bezienswaardigheden en het beste uitzicht op de walvissen en orka's


Zeer indrukwekkende natuurbelevenis, competente en vriendelijke bemanning




37 aanbiedingen
11 aanbiedingen

10 aanbiedingen
9 aanbiedingen

8 aanbiedingen
7 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen





