



















Mario en al het personeel waren fantastisch. De eerste dag waren we alleen maar walvissen aan het spotten, daarna nodigden ze ons uit voor een tweede tour en zagen we ook orka's!! Heel aardig en vriendelijk! Ik zou het duizend keer opnieuw doen en Mario... je bent geweldig!

Fijne wandeling, we hebben 12 potvissen gezien! De gidsen zijn geweldig, vriendelijk en gastvrij.

Ook al heb ik het noorderlicht niet gezien, het team is aardig en vriendelijk, en de boot is prachtig! Aanbevolen!


Prachtige ervaring op een uitzonderlijke catamaran, vriendelijk personeel aan boord. De gids, Lorenzo, is vriendelijk en deskundig. Hij is een liefhebber van de natuur en het prachtige Noorwegen. Aanbevolen tour


Geweldig team, onvergetelijke ervaring met veel orka's van heel dichtbij!


Mooie boot, echt een leuke trip. Prachtige bezienswaardigheden en het beste uitzicht op de walvissen en orka's


Zeer indrukwekkende natuurbelevenis, competente en vriendelijke bemanning




13 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen

4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





