











De tour was erg leuk, leerzaam en goed georganiseerd. Het personeel was vriendelijk, vooral gids Lorenzo, en de catamaran was zeer comfortabel. We zagen orka's en walvissen, en het schip kwam zelfs zo dichtbij dat we ze van dichtbij konden bewonderen. Dit maakte de teleurstelling van de vorige aurora borealis-trip goed, die niet alleen teleurstellend was omdat het noorderlicht niet doorging, maar ook vanwege de slechte organisatie. Bedankt, deze cruise is een absolute aanrader.

Ook al heb ik het noorderlicht niet gezien, het team is aardig en vriendelijk, en de boot is prachtig! Aanbevolen!


Prachtige ervaring op een uitzonderlijke catamaran, vriendelijk personeel aan boord. De gids, Lorenzo, is vriendelijk en deskundig. Hij is een liefhebber van de natuur en het prachtige Noorwegen. Aanbevolen tour


Geweldig team, onvergetelijke ervaring met veel orka's van heel dichtbij!


Mooie boot, echt een leuke trip. Prachtige bezienswaardigheden en het beste uitzicht op de walvissen en orka's


Zeer indrukwekkende natuurbelevenis, competente en vriendelijke bemanning


37 aanbiedingen
11 aanbiedingen

10 aanbiedingen
9 aanbiedingen

8 aanbiedingen
7 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen





