



























Prachtige ervaring op een uitzonderlijke catamaran, vriendelijk personeel aan boord. De gids, Lorenzo, is vriendelijk en deskundig. Hij is een liefhebber van de natuur en het prachtige Noorwegen. Aanbevolen tour

Vanaf de boot konden we het noorderlicht goed zien.


Onze walvissafari werd geannuleerd vanwege het slechte weer, maar we kregen in plaats daarvan een fjordentour of een volledige terugbetaling aangeboden. Dit kregen we zonder problemen.


Ik moest annuleren en kreeg gemakkelijk mijn geld terug!


Ook al heb ik het noorderlicht niet gezien, het team is aardig en vriendelijk, en de boot is prachtig! Aanbevolen!


Zeer indrukwekkende natuurbelevenis, competente en vriendelijke bemanning





22 aanbiedingen

18 aanbiedingen
15 aanbiedingen
9 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen

3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





